Laktoz intoleransı ile nasıl başa çıktınız kızlar.Bix 6 aylık olacağız hala laktozsuz mama içiyoruz değişince çok fazla sancılanıyor.Emziriyorum ben diyeti kestim emince sorun olmuyor ama mama veya ek gıda alınca çıldırıyor resmen.Sizinki ne zaman geçti ne yaptınız.