aylizinannesiiii Kızlar kızım 2020 Eylül doğumlu bu sene anaokulu kayıtları için devlet için yaşı tutuyor mu nasıl bakacağım seneye mi yoksa bir kaç yere sordum seneye dediler
NeslihanBusra aylizinannesiiii meb e bağlı sadece anaokulu olan binalar var orası 3 yaştan almaya başlıyor biz öyle göndermiştik bağımsız anaokulu diye geçiyor sanırım çevrenizde var mı bir arastırın isterseniz
Zlm aylizinannesiiii sanırım e devlete anaokulu mu ne yazınca çıkan yerden bakabiliyosun ama tam emin degilim
ifea28 Kızınız 48 aylık. Devlet anaokulunda 4 yaş sınıfı varsa kayıt yapılabilir okulun durumuna göre
aylizinannesiiii NeslihanBusra yakınımdakine sordum beş yaş demişti ama yine de tekrar arayayım pazartesi
ifea28 @aylizinannesiiii maalesef her okulda olmuyor çünkü kontenjana göre ilk calistigim okul 3 yaştan başlıyordu daha sonra Mardin’de tayinim çıktığı okul sadece 5 yaştı okulda 18 sınıf vardı düşünün hepsi 5 yaştı.
aylizinannesiiii ifea28 burada bir arkadaşım başka ilçede göndermiş çocuğunu ama yarı özel gibi değişik nasıl oluyor peki böyle 🥹