İyi akşamlar hanımlar .Oğlum 2 yaşına girecek.10 aylık olduğunda adet görmeye başladım.Bazen düzenli bazen de 1.5 2 aya olmadığım oluyo.Birkaç gündür adet belirtilerim var.Kasık ağrısı ,karın ağrısı ,sinirlilik. İki gündür bazı sebeplerden üzüntülüyüm acaba o yüzden sökülemiyorum diyorum.Ama şöyle bişey var( mideniz bulanmaz inşallah o yüzden hassas içerik ekledim) tuvalete gittiğim zaman ve ara adet kanı kokusu geliyor bir kere iki kere değil sürekli.Psikolojik mi acaba böyle bişey olbilir mi?