Betulazram Selam arkadaslar polis lojmanda oturan varmı 3+1 lerde olanlar nasıl lojmanları guzelmi odaların foto atabilirmisiniz
Haslanmisbrokoli Betulazram sorayim hic bilmiyorum telde konustigumuz kadar ama evi goruntulu gosterdi ortalamaydi