ZeydsMom Yürüme arkadaşını ne zaman kullandınız? Bebeğim 8 aylık oldu ve mama sandalyesini ittirerek yürüyor. Ama korkuyorum. Yürüme arkadaşı olsa daha rahat olurmu? Ne bulsa itirerek yürüyor 🤦🏻♀️
Aerith ZeydsMom bende bunu merak ediyordum. Benim oğlum çok küçük ama ne zaman alayım diye düşünüyorum. Şurada bekleyeyim.
caylavyu ZeydsMom Tabi bence gayet kullanışlı. Babyplus marka e bebekten almıştım önünde bultak, müzik birkaç oyun da var baya oyalıyor aynı zamanda bebekleri
lucifermorningstar ZeydsMom 5 aylıkken almıstım fisher price yürüme arkadası tabii ki yürüsün diye değil hem gün geçtikçe pahalanıyor diye erken aldım hemde önünde ki şekiller müzik vs dikkatini çeker oynar diye. Çok güzel oynuyor gerçekten şimdilerde ittirip yürümeye çalışıyor 8 aylık olmak üzereyiz