Yanaklarında geçmeyen kızarıklıklar oluyor atopik denildi ne yaptıysak geçiremedik daha ek gıdaya başlamamıştık o zaman mamadan bi kaynaklı acaba dedik mamayı değiştirdik şampuan deterjan falan ama geçmiyor. en son çare kortizonlu krem kullandık onunla geçiyor ama yine başlıyor bırakınca. Alerji bölümündeki doktor kesin alerji dedi çünkü neredeyse 2 aydır var deri testinde bisey çıkmadı kan tahlili yaptırdık 1 ay içinde çıkar sonuçlar dedi ama hala bi gelişme yok