myferimah ben tavuk yemekleri daha çok seviyorum dışarda en çok şinitzel yemeyi severim ama her yerde olmuyor. fast food burger popeyes falan çok severim ama çocuklara zararlı olduğu için ve kızım da bizimle yiyeceği için daha çok ızgara pide vs o tarz yapan yerlere gidiyoruz 😅