Hilal096 Aslında farkındaydım ama normal olduğunu düşündüm ama değilmiş yani soru sorunca sorduğum soruyu bana geri soruyor yaş itibari ile normaldir diye düşündüm 32 aylık
Cangul Hilal096 benim oğlumda 31 aylık aynı soylediklerimi tekrar bana söylüyor tekrar ediyor normal.oldugunu dusunuyorum ben eşimde ama bir sorunmuymus bende bekleyim burda
Lucy Hilal096 Benim bir oğlum 4 yaşında şuan. O da ara ara yapardı ama geçti sonra. Yeni konuşmayı öğrenen çocuklarda normal bence.
Lucy Hilal096 Yok yok korkutma kendini. 3 yaş civarı benimki de öyleydi. Sonra geçti. Bazen şapşikliğine yapıyor. O beni, ben de onu taklit ediyoruz karşılıklı. Ama tamamen oyun amaçlı.