
Merhaba oğlum 14 aylık hafta başında doktora götürmüştüm o zaman sadece belden aşağı diz kısımlarında vardı Zatiden verdi ilaç olarak onu kullandık bir de ben kantaron yağı kullandım şu anda bacaklar dakiler uçları yara yara oldu ama bu sabah göğsünün bu bölgesinde vardı bu gerçekten el ayak hastalığı mı yoksa alerji gibi bir şey mi tam olarak anlayamadım doktor el ayak hastalığı dedi ama biz de ateş de yok Ağızda da oluşmadı yara
Suan sadece orda var