8 dişimiz var alt diş etleri şiş iki uyku yapıyoruz ama geceler çok berbat baba dede bazen mama nene anne pek demiyor bay bay yapmıyor alkış var anlaıyor komut alıyor suyunu getir diyorum getiriyor iç diyorum içiyor bu gibi şeyler bay bay yapmaması sıkıntı mı acaba ya