Merhaba kızlar . 1.5 yaş oğlumla tatile çıktık. Ama ekmek dışında bırsey yemiyor. Ki normalde evdeyken yerdi birazda olsa. Niye böyle oldu acaba ? Şeftalili yoğurt yaptım yemedi. Sadece yediği ekmek cicibebe tarzı şeyler muhallebi. Tatlıya asla hayır demiyor. Dişler mi geliyor ? Normaldi tatlı da yer ekşi de yerdi. Babannesının yanına geldik. Tam sevındım oh be hersey yer çorbalar ilikli çorbalar vs. Sonuç hüsran ben kendi evimdeyken daha çok yerdi