Kızlar oğlum 1.5 ay sonra 3 yaşını dolduracak ya resmen bazen boğulduğumu hissediyorum kendi kendine oynamıyor sürekli anne şunu al anne bunu ver ben yoruldum inatlaşmalar bağırmalar sürekli yapışma bu sıra cidden böyle nefes alamıyorum bazen vicdanım sızlıyor böyle hissettiğim için ama cidden bende insanım ve böyle çok fena sıkıldım ne zaman geçicek yaaaa böyle mi devam edicek lütfen akıl verin bazen oluyor 2 dk beni bırakmıyo asla benden başkasıyla uyumaz bide regl dönemindeyim fazla mı duygusalım bilmiyorum ama bu aralar çok zorlanıyorum