Asilahmet bugün üçüncü günümüz bizde de aniden çıktı ateş vs hiç birşey olmadı sabah bir kalktık oğlum ellerini gösterip acıyor yaptı bakmamla şok geçirmem bir oldu direkt bu hastalık olduğunu anladım hemen hastaneye gittik doğru çıktı tabiki alerji ilacı ve krem falan verdi ateş olursa da ateş düşürücü verirsin dedi çok şükür bizde ateş olmadı bir haftaya kadar yüksek ateş olur demişti bir süre evden çıkmayacağız size de tavsiyem çünkü çocuklar ve hamilelere bulaşıyor duyarlı olalım… büyüklere de çocuklarda görüldüğü kadar etkisi olmuyor bize henüz bulaşmadı şimdilik böyle ilerliyor döküntüleri çoğaldı ağzı, elleri, ayakları, dizleri, dirsekleri popo full on güne kadar döküntüler de geçer dedi inşallah ağzında olması zorluyor biraz yemeden içmeden kesiliyor çünkü onun için de karadut özü aldık bugün kullanıcaz bakalım inşallah iyi gelir