balli_cilek biz köyde oturuyoruz bikaç tane tavuğumuz var arada kesip pişiriyorum paketleyip buzluğa atıyorum çorbalarına filan koyuyorum. Stoğum bitince yine kesiyoruz 😂 tavuklar sürekli civciv çıkarıyorlar zaten biz kesiyoruz arkadan yenisi yetişiyor oğlum çok şanslı 😂 henüz 6 aylığız pişirip didikliyip çorbalarına suyuyla birlikte koyuyorum. Aynı şekilde ilikli kemik suyunu da bu şekilde yapıyorum.. proteinsiz çorba yapmıyorum yani illa bişey koyuyorum .