hulivedefne Merhaba beneğim daha 1 haftalık ve sarılığı var. 2-3 saatte bir emziriyorum ama çok falza uyuduğundan uyandırmak zor oluyor kimisi uyandırma diyo kimisi uyandır diyor ne yapıcağımı bilemiyorum
Betulyl hulivedefne sarılık varsa kesinlikle uyandır ıslak mendile sil uyansın yada topuğuna bastır çenesini oyna. Bizde atlatık sarılıktan zaten çok uykulu oluyorlar maalesef ilerlerse hastaneye yatış olur .
arasssmommm hulivedefne sarılığı varsa tabi uyandır uyumasın mutlaka emzir , sarılığı olan bebeğe nasıl uyandırma derler
AnaKuzusu34 hulivedefne kesinlikle uyandır ve emzir . Benim bebeğimde sarılık şuan az kaldı bende uyandırıp emzirdim. 2 aylık olacağız henüz bitmedi.
Betulyl hulivedefne değeri hatırlamıyorum ama 10 gün içinde düştü tabi emzirmeye devam ettim gündüz zaten sürekli memede benimki
Betulyl hulivedefne ek mama verdim en başta sütüm yetersizdi şırınga ile verdim meme reddi olmasın diye
AnaKuzusu34 hulivedefne hayır ben hiç sağma yapmadım ve ek mama da kullanmadım bol bol sık sık emziriyorum. Allahın izniyle biter inşallah. Kilo kaybımız olmadığı için paniğe kapılmıyorum. Kilo kaybı olunca sorun teşkil ediyormuş
minnosumb hulivedefne aynı durumdayız bende 2 3 saate bir uyandırmaya çalışıyorum beslenmesi lazım uyumasida lazım ama işte
nurr077 hulivedefne sık sık uyandır benim bebek de uyanmıyordu . Günlük 10 dakika da güneşe çıkar. Değerleri düşüyor hemen