Kızlar merhaba kızım 6 aylık uykudan çok çektim gece 3te uyuyordu öğlen 12de uyanıyordu hiç düzenimiz yoktu kıızm hiç dinç ve mutlu değildi. Uyku eğitimin hakkında kitaplar okudum bloglar okudum eğitim veren uyku koçlarının postlarına baktım ama kızıma maalesef uyku eğitimi veremedim. Ama şöyle birşey yaptım belki işinize yarayabilir. Ben normalde günde 3 uyku 30 dakikalık şekerleme yaptırıyordum çok yanlış yapıyormuşum. Normalde uyku araları 2 saat tutuyorum. Artık günde 2 uyku uyutup saat 7.30a kadarda uyanık tutuyorum. Mesela bugün 16.00da uyandı 19.30a kadar huysuzluk yaptı uykusu geldi ama ben genede uyutmadım. Kitap okuduk resimlere baktık oyun oynadık yordum onu iyice saat 19.30a gelirken de pijamalarını giydirip emzirdim emerken uyuyakaldı zaten ayağımda kundakldım biraz salladım uyudu odasına götürüp yatırdım. Ama şöyle bişey var 30 dakikada uyanıp ağlıyor hemen yanına gidip sakinleştirp tekrar uyutup bırakıyorum yerine belki 5 defa uyanıyor gece 12ye kadar ben yinede odadan çıkarmıyorum kararlı olduğumu görüp uykuya dalıyor sabahta 7de uyanıyor. Gece emmeye kalkıyor tabiki. İnşallah bu 5 defa uyanmasında bitecek alıştıkça öyle inanıyorum. Belki işinize yarar diye yazmak istedim 😊