Kızlar oğlum 16 aylık 7 aydır da tek meme emiyor. 10 gün önce çok kötü yara yaptı üst tarafı iştahlı emdiği bir gün ve ben emzirmeye devam ettim ağlaya ağlaya ama yara artık yarık oldu bildiğiniz diş giriyor oraya. Bıraktırmak gala istemiyordum ama artık galiba bırakması gerekiyor çünkü emzirebilecek gibi değilim artık. Nası bıraktırırım birden bi akıl verin 🙏🏻