Kızlar bebeğim 21 aylık ben daha önce de çalışmak istedim ama annem bebeğime bakamayacağını söyledi. Evet bebeğim hareketli ona yetişemeyebilir bakamayabilir asla yargılamıyorum 60 yaşında sonuçta. Bende bir iş buldum sayılır ve bir daha şartları falan güzel olan bir iş bulmam çooook düşük bir ihtimal yani bu fırsatı da kaçırmak istemiyorum. O kadar aradayım ki annem bakarım kızım git çalış dese diye can atıyorum ama onu da anlıyorum. Kreş hiç düşünmedim çok küçük kıyamıyorum da
Siz olsanız ne yapardınız?