Merhaba güzel anneler. Benim bebeğim 10 aylık olacak 1 hafta sonra. Tutunarak evde ilerliyor ama henüz yürüme arkadışına tutunmadan dengede duramıyor. Okuduğum, araştırdığım kadarıyla daha sağlıklı olması açısından adım atmaya başlayana kadar ayakkabı giydirmemeye karar verdim. Fakat 1 ay sonra yürüyecek gibi ve ilk hangi ayakkabılarla en sağlıklı olur aratırması yapıyorum. Sizden varsa güzel önerilerinizi almak isterim. Bir de numarasına nasıl karar verdiniz? Ayağını ölçtüğüm numaranın bir fazlasını mı alacagım acaba? Şimdiden teşekkürler 🌸