Prensinannesi20 18 günlük anneyim ve idrar yollarında enfeksiyon var çok ağrılı ve batmalı geçiyor ilaç kullanmıyorum emzirdiğim için ama geçmiyorda. Monurol kullanan tecrübesi olan varmı
BirVeraAnnesi35 Prensinannesi20 çok zor bir durum geçmiş olsun ama ilaç kullanmadan daha da kötüye gidebilir bi doktora danışmalısın bnce mecbur kalınca ilaç içmek zorunda kalıyoruz maalesef 😞