[bilinmeyen] benim oğlum da iki gündür öyl 32 günlüğüz sürekli emiyor sonra fazlasını kusuyor bende emzikle uyutmaya çalışıyorum gaz damlasını verdim kendim de rezene içtim biraz rahatladı gibi gazı olduğu için sürekli emmek istiyolar emerken sancı gidiyormuş