Kızlar merhaba. Bebeğim 16 aylık. Yaklaşık 3 aydır sağlık problemleri yaşıyorum 5 ameliyat geçirdim haliyle sürekli hastanede yattim bazı zaman 1 hafta bazı zaman 5 gün ayrı kaldık bebeğimle. Evde olduğumda da ben değil babası ya da babannesi ilgilendi. Önceden dış olmadığı sürece bütün gece uyanmaz uyurdu. Şimdi tekrardan 1 hafta ayrı kaldık ve o 1 haftada uyanıp gezerken evin başka yerlerinde uyuya kalmaya başlamış. Kayınvalidem diyor ki bı uyanıyorum yerde yatıyor, bı uyanıyorum kapı eşiğinde, bı uyanıyorum koltuğun üstüne çıkmış.. birgün uyurken kapıyı açmaya çalışmış vs.. okudum travmaya bağlı uyurgezerlik başlayabiliyormus ama bu kadar erken mi? Çok şükür bırakıp gitmekten başka travma yaşayacak bı durumumuz yok babannesi de benden güzel bakiyor öyle söyleyebilirim. Sizce bu durumda ne yapabilirim?