Tugcearel Kızlar bebeğim 8 aylık ama gel gel, alkış ve babıldaması hiç yok. Bu ayda bizim gibi olan bebişler var mı acaba? Gelişimi geriden mi geliyor lütfen yardımcı olur musunuz ?
evlatkokusucennetkokusu Tugcearel canı isterse elini tutup gel gel ve alkış yapıyor. Babıldama yok 7 buçuk aylık
askbebegimmbenim Tugcearel 8 8 buçuk aylıkken alkış yapmaya başladı ama diğerlerini yapmıyor canı isterse alkış yapıyor. 9 buçuk aylık yeni babildamaya başladı mama meme em em em şimdilik bunlar
ereninannesi_ Tugcearel 14 aylık olduk sadece babildama ve alkış var. Gel gel bay bay çok anlamlı bı kelimesi falan yok. Biraz öğretmeye çalış ve zaman ver bebeğine. Ben 1 yaş muayesinde sordum doktor bırkac soru sordu cevapladım sorun yok o zaman zamanla yapar dedi. İnternette de gördüm bı kaç doktorda büyüdükçe öğreniyorlar telaş yapma
A2B4 Tugcearel Canım 10 aylık sadece bababaaaa var ama diğerlerini yapıyor birde acikinca nam nam dio aradada anne
bikahveicelimmi Oglum 6 aylikken babildamaya basladi 7 aylikken gel gel yapiyordu alkisi daha anca cani isterse yapiyor 11 aylik. Doktorunla gorustun mu? Onlar bunun muayenesini yapabilir.
Tugcearel ereninannesi_ cevap için teşekkür ederim 🙏 peki doktorun sorduğu sorular neydi acaba? Benim kızımın göz teması çok iyi ancak ismine bazen bakıyor bazen bakmıyor
ereninannesi_ Tugcearel göz teması var mı dönen şeylere ilgisi var mı. Bu arada bizim babildamamiz vardı onu bı sorun isterseniz yazdıktan sonra aklıma takıldı.
maygirl Tugcearel 9 10 ay arasi baslar erken henuz erken baslayanda elbet var ama 9 ayi bi gecsin başlar.alkis gelgel yaouyormus neden geri olsun ki her bebek 9 aylik yurumuyor misal 18 aylik yuruyende var bunlar geri sayilmadgi gbi sizinkide sayilmiyor meraknetmein😊
Tugcearel ezgiii12490 çok nadir dadada diyor sadece. Ba-ba, me-me yine yok. Alkış yapıyor canı isteyince. Bay bay yapıyordu onu da yapmıyor artık. Eline oyuncak telefonu verdiğimde kulağına götürüyor bizim gibi. Sıralıyor. Bu kadar 🤷♀️ Daha fazla şeyler yapması lazım gibi geliyor ama anlayamadım
Usnac1995 Tugcearel Alkış gel bay hepsini 1 yaşında yaptı. Babıldamyı hatırlamıyorum ama sanki mememe falan diyordu sadece
Nurcankskn Tugcearel şimdi nasıl bende çok takıyorum kafaya 8 buçuk aylık 2 3 gün mama dedi sonra bıraktı bazen adına bakmıyor bazen bakıyo
Tugcearel Nurcankskn şu an 11.5 aylık gel gel yapıyor bazen bababa diyor alkış yapıyor bay bay yapıyor. Biz de çok sonradan yaptık normal bence. İsmine canı istemeyince bakmıyor