Hanımlar bebeğim 4 gün sonra 11 aylık olacak fakat 2 gündür ilk uykuya yatırdığımda çok uzun süre uyuyor tek uykuya mı geçmem gerekiyor var mı aranızda böyle olan acaba dünde böyle uyudu akşam 2. Uykuyu yaptırmama rağmen gece 3 de uykuya geçebildi 😭😭