neslihanada Bence daha zor 😭😭😭 uykusuzluk gece 4 de uyanıp daha uyumuyor çocuğum değişti resmen gece uykusu kalmadı ataklar içimizde. Geçiyor
bayanukuslu neslihanada sen bide 2 yaşı gör 😂😂 ben diğer ataklarda hiç bişey yaşamamışım onu fark ettim 😂😂
tugbacds neslihanada benimki 7 aylık 6. Ay atağını yaşıyor heralde gerçekten tükendim devamlı uyanıyor 4. Ay atağını da zor atlatmıştık bu da bayaaa bayaa bitirdi beni 6. Günüm uyumadım hala 2-3 saat totalde uyursam kar sürekli uyanıp emmek istiyor hatta memede uyumak istiyor bizimki 35 haftalık doğdu heralde o yüzden atak 7. Aya sarktı 🤦♀️
MnkKrtl neslihanada bide 2 yaş sendromu var herşeye ağlama yerlere kendini atma üstünü değiştirmeme inatlaşma vurma yemek yememe vs gibi 😂😂
Hanabii Valla ben bebeğimin aksiliğinden atak matak bilmedim. 3., 4., 5., 6., 7., 8, hepsini atak gibi fırtına gibi yaşadım 10 aylık oldu hala tam gaz devam.
neslihanada angaralimom tabi öle ama bazı benekler etkileniyor bence çünkü atak biter bitmez sakinliyor geri
MoonCrystal neslihanada 4. Ay atağını özledim desem yeridir aynı durumdayim 🥲 ya en azından uykuya dirense de uyuyordu gece bir defa uyandırdı şuan sayısı yok fenalardayim neden kimse 6. Ayı dememiş gerçekten 🤣
_Goktugunannesi__ neslihanada Bide 1 ile 2 yaş sendromu, var biraz önce Bi post okudum 3 yaş varmış en iyisi ilk okula başladığı dönemler sanırım gerçi bende o dönemlerde 2. Çocuk hayali kuruyorum ama nasip🤭