kolonyalimendil Saçımı kumral renge boyuyorum epeydir. Bugün koleston tekli tüp boya ile boyadım 7.0 kutusu. Saçım siyah oldu yaa🤦🏼♀️
mrsjale kolonyalimendil 7.0 ile siyah olması mümkün değil ya kutunun içindeki tüpler karışmış olmasın ? Tüpün üzerinde de yazıyor mu 7.0 diye
asellinaninannesiii kolonyalimendil markalara göre de fark ediyor , şimdi bazı ergenler de kutunun içindeki renkleri değiştiriyor. Öyle birsey de olabilir belki
mrsjale kolonyalimendil kötü olmuş ya ilk kez duydum böyle olduğunu açık ton çünkü 7.0 . Kuaförler akıtma işlemi yapıyor diye biliyorum bence bi sor
Lucy kolonyalimendil Yeni boyandıysa açılır rengi. Hem zemin rengi de açıkmış Tabi eskisi kadar açılmaz.
kolonyalimendil Lucy sarı alt tonluydu yani saçım nasıl bu kadar koyu oldu anlayamadım hep boyuyordum şoka girdim resmen🥲 siyaha boyamışım gibi oldu resmen nasıl akar acaba🥲