-Cedric- Selamlar. Süpürgeden yana hiç yüzüm gülmedi. 5 senelik evliyim 2 tane süpürge elimde kaldı. Kullanıp memnun kaldığınız, vakum gücü ve şarj süresinden tatmin olduğunuz dik süpürge tavsiyelerinizi yazarsanız çok sevinirim
feyzas -Cedric- v12 ya da v15 al da biraz kafan rahat etsin 😁 v12 kullanıyorum çok hafif rahat ama v15 in çekim gücü daha yüksek haznesi büyük
-Cedric- cocomelon33 SiprayiL Tuci54 feyzas önerileriniz için teşekkür ederim arkadaşlar . Söylediğiniz ürünlere bakıcam 🌺🥰
Tuci54 Ben dyson v12 kullanıyorum çok memnunum evim 120 m2 sarjıda koltukları dahil süpürmeye yetiyor tavsiye ederim bütçenize uyuyorsa ☺️