rabiakgnn Kızıma kendi araştırmalarım sonucunda sağlık ocağının verdiği damla yerine bestiron damla aldım ama kaç damla kullanacağımı sormayı unuttum eczacıya 6 aylık kızıma kaç damla kullanmam gerekiyor kullananlar yorum yapabilir mi ☺️
AegeansMom rabiakgnn ben firmaya e posta atmıştım bu durum için. Koruyucu olarak kullanılacaksakilo x 2 damla, tedavi edici olarak kullanılacaksa kilo x 3 damla demişti yetkili kişi
tko rabiakgnn bende aynı damlayı kullanıyorum damlatmalı çubuğunuzun üstünde 5 6 7 diye rakamlar var mesela 6 aylıksa 6 ya kadar dolduruyorsunuz daha sonra damlatıyorsunuz benim bebeğimde 6.5 aylık ben öyle yapıyorum
tko rabiakgnn bende sağlık ocağının verdiği damlayı kullanmadım uzun araştırmalarım sonucunda bestirona karar verdim içeriği daha temiz hiç değilse
kubra7171 Bende önce ocean kullandım kansalojen içerdiğini duydum sonra bestirona geçtim eczaneye danıştım günlük 5 damla önermiş bebeğim 6 aylık
rabiakgnn kubra7171 benimde ablam kullanırken 5 damla veriyormuş doktoru öyle önermiş bende 5 damla veriyorum ama kilo başına 1 damlaysa eğer kızım 8 buçuk kilo