55asil ne zamandan beri destekli yürütüyorsunuz . Benim oğlumda 8. Aydan beri yürüt beni diyor 10. Aydayız tek elimi tutarak yürümek istiyor ikincisini tutmuyor artık koltuk kenarlarında yürüme yapıyor fakat heyecanlanıyor ya da bişey almak istiyor düşüyor sürekli bu süreç ne kadar böyle devam ediyor bende meraktayım . Bu süreçten sonra ne zaman kendileri bilinçli yürüyor ? Bende takip edeyim postu bakalım .