Bebeğim 4,5 aylık🥺 bebeğim hep çok zor bir bebek oldu uyku, kucak, emme vs gibi hep çok yorucuydu ve en başından beri emmedi sütümü hep sağarak verdim ve sütüm hiçbir zaman artmadı, bebeğim büyüdükçe mamaya başladık. sağım ve mamayla devam ediyordum son zamanlarda artık sütüm iyice azaldı şu an 24 saatte 180-200 cc anca çıkıyor🥺
Bu arada ben eskiden vertigo hastasıydım çok uzun yıllardır atak geçirmiyordum, bebeğim 40 günlükken ciddi ataklar geçirmeye başladım( sürekli bebeği emzirmeye çalışıp uzun uzun sağım yapıyordum süt artsın diye hiç uyuyamıyorum) ve neredeyse 2-3 aydır sürekli başım dönüyor. Bu dönme ile birlikte hiçbir şey yapamaz hale geldim ve ciddi anksiyete problemleri yaşıyorum artık gece uyuyabileyim diye bebeğimle eşim ilgileniyor, sabahları annem yardımcı olmaya geliyor ama ben baş dönmesinden ne bir iş yapabiliyorum ne yemek yapabiliyorum bebeğime bakamaz hale geldim , ayrıca stresten gece eşime bebeğe baksa bile doğru düzgün uyku uyuyamıyorum ve kusarak uyanmaya başladım, böyle oldukça her geçen gün daha da kötü olmaya başladım.
Dün babam beni aldı karşısına konuştu, bu zamana kadar çok gayret ettin elinden geleni yaptın ama artık bebeğinin sana psikolojik olarak daha çok ihtiyacı var dedi, baş dönmelerinde uyku düzensizliğinden ve stresten oluyor artık bir psikiyatriye gitmemiz lazım zaten çok streslisin bebeğine verdiğini sütte de bence stres geçiyor ve bu onu da huzursuz ediyor dedi. Zaten sütün de bitmek üzere artık daha fazla kendini yıpratma ilaç kullanmaya ikna ol dedi.
Bir yanım babamı haklı buluyor ve artık harekete geçmem gerektiğini söylüyor, diğer yanım bir damla bile olsa anne sütü alması gerektiğini ne olursa olsun sürünsem bile tedaviye başlama o sütü ver diyor.
Az önce bir arkadaşımla konuştuk kesinlikle ailemle aynı görüşte ve bana bir laf söyledi sabahtan beri onu düşünüyorum evet sen bir annesin ama süper kahraman değilsin senin de iyi olman gerekiyor dedi, kendimi çok kötü hissediyorum ne yapacağımı bilemiyorum çok çaresiz ve üzgünüm 😢 sağarsam çıkacak o 200 ccyi vermemek sanki çok büyük bir suç işliyormuşum gibi hissettirecek bana 🥺