Herkese merhaba. İlk bebeğime ilk denemede sahip olan bir anneyim. Şimdi bir kardeşi olsun istiyorum. Ama takvim yöntemini de dikkatle kullanmama rağmen olmuyor. Neden olduğunu anlamıyorum, çok da üzülüyorum bu duruma. Bu durumu yaşayanlar var mı aramızda. Yaşayan olduysa ne zaman tekrar hamile kalabildiler. Ya da bunun için nasıl bir yol izlediler