cans228_ Merhaba bebeğim 4 gün önce doğdu sarılığı sınırda çıktı.isin tedavisine aldılar 8.saat bu işlemi yaptıran varmı hemen taburcu olurmuyuz
haticerva06 cans228_ çevremdekiler genelde sabah girdiyse akşam çıkıyor akşam girdiyse sabah inşallah öyle olur sizinkide zaten sınırdaymış öyle olur büyük ihtimalle rabbim şifa versin ❤️
gulsnmstf cans228_ ilk kızımda da ikincisinde de yaşadım ertesi güne taburcu olduk ikisinde de ilki 18 ikinci 17 çıkmıştı ikisinde de 13 le ciktik ikinci kızımın ama bidaha artmış dinsariligi çok skur geçti ama
Minii_baby cans228_ kızım 1 gün bile kalmadan çıktı eğer hemen farkedip gittiyseniz mavi ışık verip gönderiyorlar
egeninanns cans228_ oğlum 7 gün kaldı en az 3 gün ışın denmişti bize sonra enfeksiyon da başladı o yüzden uzun kaldı