IKRA_21 Biz canbebe kullanıyoruz bugün bezimizi bulamadık a 101 den soffia aldım gece sızdırma falan yapıyormu acaba uyku tulumu giydiriyorum da.
Rzgr IKRA_21 ben uzun suredir kullaniyorum hic sizma yasamadik. Bezle ilgili hic bir sikayetimiz olmadi acikcasi
Kuubra IKRA_21 kullanıyorum bizimki totosuna biraz büyük geldi sızdırdı. Normal bedeninki sızdırmadı hiç.
2prensess IKRA_21 büyük kızıma 2 sene 6 aylık kızımada doğduğundan beri kullanıyorum. Hiç bir şikayetim olmadı bu güne dek çok memnunum tavsiye ederim hem de ekonomik biz 4 paket alıyoruz toplamda 16 17 lira indirimi oluyor çok al az öde ürünlerinden o
Amine_erva25 IKRA_21 çok kötü bi bez ya gerçekten kötü yapıyor bende bi kez almıştım kullanmadım bile aşırı sızdırıyor
Tuubi Ben migros minies kullanıyorum çok iyi tavsiye ederim hem uygunlu da ne pişik ne sızma hicbirsey yapmadı
IKRA_21 Tuubi Tşk ederim canım evet bizde bi ara aldık memnun kaldım fakat sürekli gidemediğimiz için devam edemedim.
IKRA_21 Kuubra Tşk ederim bende canbebeden gayet memnunum da bulamadım diye soffia aldım sizlere sorim dedim fakat 2. Bez değişmemde pişik olmuştu 😔
asegrr Bende bir kere kullandım hiç memnun kalmadım bebeğimin altı ıslak kaldı hep 2 saatte bir de değiştirdiğim halde
IKRA_21 asegrr Bizimde az evvel sızma oldu diye sordum canım. Gece tulumda giydiriyorum inşallah çıkmaz çiş falan
Amine_erva25 IKRA_21 Almazsın bidahs olur biter ben son kalanları gündüz bir saat bağlıyıp çıkartıyordum naylon gibi zaten doluyır hemen