Akcakizzzz
Su vermedim önceden emzik alıyordu (bıraktırdım) emziği veriyordum yatağının yanına oturup pış pış yapıyodum ağlıyodu ama sakinleşmesini bekliyodum. Dalıyodu sonra yine uyanıyodu ama öyle öyle derken alıştı ilk zamanlar zor oluyordu ama sonra alışıyorlar. Gece emdiği için sık uyanmalar çok yoruyor insanı yavaş yavaş azaltın bir anda olmuyorsa