Birprensannesi____ koltuklarınız gayet güzel bence dua edin pembe falan seçmemiş 😂
Benim beyaz eşyamı her şeyimi kayınbabam seçmişti ev inşaattı herşeyi fayansları vs mutfak fayanslarım kahverengi siz düşünün 😂😂 Elbise dolabı bile almadı yaptırdı iki kapaklı eski model bir şey yatak odam maviydi en son mağazayı arayıp bana beyaz renk yollayın dedim bizde Alt üstlü oturuyoruz ahh ahh.. 💔
Fon kullanacak olursam da sütlü kahve renkleri kullanırdım çok hoş bence o renkler