cansuakbltylmz 15 aylik ogkum 3 4 gündüz iki gözünde kızarıklık ve sulanma var ilk başlarda çok kaşıyordu şimdi damlalar biraz rahatlattı galiba. Salgın diyorlar bu durum hakkında bilgisi olan var mı?
melikeuraz cansuakbltylmz Alerji olmuş olabilir mi havalar sıcak polenler toz toprak savrulmasi da var hani
cansuakbltylmz melikeuraz doktora goturdum alerjide olabilir dedi alerji için damla ve netira damla verdi. Ama Bi kaç grupta yazışmalarda 3 4 cocukta aynısı var salgın mi yoksa alerji mi bilemedim.