Zeynephuma22 biz malesef cok duzenlı kullanamadk 3 ay kadar kullndık ama cok zor ıctıgı ıcın bı hafta ıctysw bır ıkı uc gun ıcmedıgı oldu 3 ay sonra gttgmzde baya degerlern ustunde cıkmıstı fakat o sıra ne fayda ettı blmıyorum ama mercımek corbalaro kuru dut ıspanak karadut ozu yogurt corbası ve et türü cok tukettık ha bırde atom denemıstık baya faydası olmus bze sızınde aklınızda olsun