hulyacam 2 aylık bebem var. 3-6 aylık zıbınlar almıştık. Makinede 30 da yıkadım. Kurutma makinesinde (arçelik) sentetikte yıkadım. Bir de ne göreyim. Yenidoğan boyuna dönmüş. Yıkıldım…. Dünya para ödedim bir de alırken. Siz nasıl yıkıyor ve kurutuyorsunuz ?
askbebegimmbenim hulyacam bebeğim doğduğundan beri hiç kurutmaya atmadım onun kıyafetleri asıyorum sadece bizimkileri atıyorum çünkü çekiyor dediğiniz gibi
Bebegim3535 hulyacam bebek programında kurutuyorum yada oto bakım var kendisi belirliyor programı hiç çekme yaşamadım. Muhtemelen yanlış programa attınız
Beyzaveduru Çekiyor ama ben de hep atıyorum. Biraz büyük alırm kıyafetleri. Bir de kumaşına uygun programı seçin. Pamuklu okur bebekler için
hulyacam Bebegim3535 pamukluya attım yıkamada 🥲 kurutmada her zaman kullandığım sentetik en düşük kurutma ayarına 🥲
istebizogun Canım hassas programda kurut ama yine az da olsa çeker. Ben o yüzden bebişinkileri atmıyorum. Alırken de özellikle zıbınları ⅔ beden büyük alıyorum çamaşır makinesinde bile topluyor kumaş çünkü.