Sapsikanne ben karma programında kurutuyorum
Havluları kotları ayrı kurutuyorum
Onlar zor kuruduğu için diğer çamaşırlar çekiyor
Pamuklu olan program çok uzun ve maalesef çektiriyor özellikle bebek çocuk eşyaları
Ben mesela hep 2 yaş büyük alıyorum ister istemez az da olsa çekiyor maalesef
Kazakları her zaman ayrı atıyorum yoksa her şey çeker