Bebeğim 3,5 aylık ben sürekli emzirmeye çalışıyorum ama ilk zamanlardaki gibi şakır şakır emmiyor ağzında tutuyor memeyi. Göğsümde dolgun değil, dolmuyor sanki. Sağıp vereyim diyorum bebeğim biberonu almıyor. Kilo almamış 3 haftadır neredeyse, mama takviyesine başlamam lazımdı, şırıngayla 60 cc zor içiriyorum genzine kaçıyor. ıslak bez sayısı azaldı. ne yapacağımı şaşırdım. nette okuduğuma göre 150 cc devam sütü içiyorlar bu ayda. Ben 60 cc günde iki kez şırıngayla anca içirebiliyorum. Asla biberon kabul etmiyor. ama ağlayan huysuz bir bebek te değil. Ben nasıl bir yol izlemeliyim? Mamayı kaç saatte ne kadar içmesi gerekiyor?