Bebeğim 5 ay 18 günlük. Yaklaşık 4bucuk aydan beri beni emmiyor ama cok iştahlı bir bebekti gunde 4 tane 120 ml lik biberon bitirirdi bazen yetmezdi bile. Ama son iki haftadir falan biberon reddi yaşamaya başladık. Mama bebelac kullaniyordum red edince sma ya geçtim ama aynı 3 tane biberon değiştirdim. Yok . Sadace uyku esnasında iciyor onu da az az saatlerce 90 ml mamayi bitmiyor bile. Birde doktor tavsiyesiyle ek gıdaya başladık 1 buçuk haftadır MaşaAllah ek gıdayi iştahlı yiyor. Ama doktor hala asıl besin mama dedi. Ama içmiyor. Normalde çok güzel kilo alirdi bu ay sadece 300 Gr almış. Doğum kilosu 2560 şuan 7500 kilo. Burde galiba diş sancisi çekiyor sürekli ağlıyor sürekli huysuz hiç bir şekilde oyalayamiyoruz. Ay ne yapacağımı şaşırdım o yemedikce ben mahv oluyorum. Çok üzülüyorum. Aynj şey başına gelen var mi varsa nasil bir yontem buldunuz mu geciyormu bu biberin reddi önce meme reddi yaşadık simdi biberon mama zaten emmedigi için cok uzuluyordum şimdi daha beter oldu. Ne olur bilen duyan yardim etsin bana