2 yaşına girdiğinde bezi birakmistik ama kakası gelince hep bez istedi üstüne gitmedim ben de. Altını değiştirmeme de izin vermiyordu.beze geri döndük.Normalde molfix kullanıyordum ama kalitesi değişti çişler bile taşıyordu ben de hep artık küçük geliyo sana diye 1 aydır söyledim hep. 10 gün önce istemediğini söyledi.(30aylik) yolunda şimdi her şey