Kızlar bebeğim 12 aylık oldu yavaştan yürüyor bazen Bi yere hızlı gitmek istiyor emekliyor yada oyun oynarken heyecanlanıyor düşüyor dişi dudağını kesiyor kayatıyor dudak şişiyor. Bugünlerde çok sık olmaya başladı bebeğim mavi gözlü saçlı Bi bebek çok dikkat çekiyor her gören ne güzl bebek koreliler gibi vs diyor nazara da inanıyorum dua okuyorum sürekli ama bilmiyorum. Bide hangi krem önerirsiniz dudağına sürmem için kan topluyor mor oluyor dudağı hep