Vitamin takviye oneriyorlar genelde ama benimde normalde hiç dokulmezdi aşırı döküldü bisey yapamadım yani 1 aya yakin kendisi azaldı ama hala var urban care kafein şampuanı ve tonik kullanıyorum elenatal takviye var emzirme dönemi için onu kullanıyorum takviye olarak hormonal diyorlar eğer kansizliginiz yoksa kendi düzelir varsa anemiyi tedavi etmeniz gerekir