Elifmuhammeet 1 aylıkken vandan istanbula anneme gittim bebek arabası alacaksanız merdivenlerde veriyorsunuz sonra inince alıyorsunuz ben koltuk seçimi yaptım extra 30 tl ödedim bebek için para alınmadı benden bebeğiniz kucağınızda duracak ona da kemer verecekler kendi kemerinize bağlayacaksınız zaten küçük büyük ihtimal uyur sürekli uçak sesi bebeklere iyi geliyor kolik ses gibi geliyor emzik verin veya bol bol emzirin iniş ve çıkışlarda. Ama tavsiyem koltuk seçimi yapın ben en ön istedim ve önüm boştu çok rahat hareket ettim diğer koltuklar dar çünkü.
[bilinmeyen] Ben istanbula geldim pegasusla bebek için para ödemedim.