aybarsbebekk Eğer her gün dışarı çıkarsam bebeğim dışaeı çıkmaya alışır ve evde durmak istemez mi😂 yazın iyide kışında evde durmak istemezse diye korkuyorum help
seda_akkl aybarsbebekk 😂babası geldıgı zaman direk ayakkabısını alıyor kapıya gıdıyo hemde nasıl alıstı eve sokamıyorum küçükte daha
UrbanMom aybarsbebekk kışın çıkması daha kolay bence. Hava rüzgarlı değilse uygun giydirip her saat cikariyordum ama yazın sıcaklardan anca akşamüstü çıkar oldum.
uykusuzluklarinanasi aybarsbebekk alışır bacımsu alışır🥲 5.5 aylık ve bir gün dışarı çıkmasın akşam kıyamet kopuyor yani akşama kadar bekliyor bir de🤦🏻♀️ kışında kat kat giyinip çıkıcaz mecbur😅😅
Nisangunes Bence alissa da alismasada çıkarın her gün çok güzel geliştiriyor bebekleri bende çıkarıyorum her gün alınmadı şuan daha küçük ondandır belki 4 aylık 😅😅 ama dışarıda daha iyi duruyor dis sancısı var mesela unutuyor biraz dışarıda olunca
aybarsbebekk Nisangunes benimkide 5 aylık doğdugundan beri her gün çıkarmaya çalışıyorum bende alıştıö sanki dışarı çıkmazsam o gün uzuyor da uzuyor bitmiyor 😂
Nisangunes aybarsbebekk he bana da vakit geçiyor 😅biraz kucak bebesi oldu ama napalim evdeyken en azindan tummy time yaptırıyorum emekleme felan gecikmesin diye
UrbanMom aybarsbebekk ben kışın hep çıkardım hatta kar yağışına denk geldiğimiz bile oldu çok şükür soğuk hava diye hasta olmadı her hasta olduğunda benden bulaşıp oldu kış sizi korkutmasın