Arkadaşlar kızım 3 yaşında. Pazartesiden beri ateşi vardı. Sağlık ocağı doktoru genel muayene de bir şey yok dedi. Ertesi gün hastaneye götürdüm. O da birşey yok dedi. İdrar testi temiz , kültür daha çıkmadı. Ama bizim ateş vardı hala çarşamba özele götürdüm boğazı kıpkırmızı dedi. Antibiyotik başladık. Ama birşey yiyip içemiyor. Bi de dün gece uyuyamadı hiç. Ayaklarım çok sıcak yanıyor diye. Kaç sefer ayaklarını yıkadım gece. Başına gelen var mı ?