neon12 2 gün önce büyük ihtimalle bronşit dedi doktorumuz, balgamlı öksürük var hızlı nefes alıp veriyor ve cok hırlıyor . 5 aylık olacağız bizde. 4 iğne, şurup, ve ventolin verdi. Günde 4 kez buhar yapıyorum biraz biraz düzeldi. Yarında kontrolümüz var. Sizede geçmiş olsun bu arada🙏