Bebeggimm Kızlar dün bexero 2. Doz olduk ilk doz da hiç bişey olmamıştı bu doz bizi mahvetti dünden beri uykudan çığlık çığlığa uyanıyor susturamıyorum asi yeri kızarık ve elimle dokununca o bölge de şişlik hissediyorum normal mi acaba
Eymu Bebeggimm Canım geçmiş olsun dün ilk dozunu vurdurduğumuzda doktorumuz aşı yerinde ödem kızarıklı ve hafif şişlik olabileceğini soğuk kompres uygulayabileceğimi söylemişti yinede doktrunuza danışmakta fayda var tabiki
Deletedmom136 Hiç bilmiyorum acaba aşı dağılmadığı için olabilir mi? Biz normal aşı dağılmadığı zaman temiz bir pamukla masaj yapıp dağıtıyoruz. Belki o ağrı yapıyordur
Muhammedd23 Kolanya pamukla baş ama sallama. Evde kas gevsetici ağrı kesici krem var azıcık sür ama dikkat et o ısıtıp yakanlardan olmasın ve ağrı kesici ver
Asilveannesi Bebeggimm Canım günaydın bizde ikinci dozu olduk geçen hafta 6 aylık olacağız . 5/6gün sürdü o sertlik bizde de . İlkin de olmamıştı halbuki çok huysuzdu oğlum da şimdi geçti şükür
Eymu Bebeggimm olmadı şuanlık olmayabilir ama olursada anormal bir durum yok dedi bence panik yapılcak bi durum yok canım sakin ol kendini üzme ama doktorunu bilgilendir