onemore Kuzenim için yazıyorum 2 gün önce beta 8.31 idi bugün regl olduğunu söylüyor tekrar mı kan verse
Ess92 onemore Regl olduysa gebelik yoktur. Bu değerle zaten hamilelik kesin değildir ki. 10 çıktı bende ertesi gün regl oldum
Mom0008 onemore benmde testim çizgi çizgiydi 53 çıkmıştı 4 gün sonra kanamam başladı değerim 23 düştü kanamayla sıfırlandı
dilberhala1 onemore Zaten hamile olmuş olduğu işin çift çizgi çıkıyor ama gebeliğin ilk 5. Haftasında gerçekleşen düşük kimyasal gebelik oluyor
Yelda35 onemore benim adete 10 gün kala 1.20 di adetimden 2 gün geçti 375 ama adet olmadım yani tutunamamış bebek